Nederlandse wire wrapper: Yeske
De sieraden van Yeske ( Yeske Crafts op facebook) stralen een dromerige eenvoud uit, met hun halfedelstenen in simpele maar sprekende kleuren, het vintage zilver en de vloeiende vormen. Die eenvoud is bedrieglijk, wie wat meer weet van wire working ziet een scala aan technieken en afwerking, maar door de balans tussen alle verschillende elementen voelt het nooit ingewikkeld. De sieraden zijn vooral erg mooi, en hebben even mooie namen. Zo zag ik recent Shuyia, Myliath en Maeve voorbij komen. Een bezoekje aan haar facebook pagina of een van haar Etsy winkeltjes kan ik zeker aanraden! Maeve Yeske Yeske Crafts (facebook) Yeske Crafts (Etsy, recent werk) Yeske Crafts (Deviantart) Yeske Misc. (Etsy, ouder werk) Your Beads And Findings (Etsy, tutorials+ onderdelen) 1. Vertel eens wat meer over jezelf. Mijn naam is Jeske (merknaam ‘Yeske’). Ik ben 21 jaar, studeer biologie (ben nu net aan mijn master begonnen), en heb twee katten en een vriend. Ik ben ietwat chaotisch en een tikkeltje onhandig, maar erg gemotiveerd om mooie dingen te maken. 2. Wanneer en hoe ben …