Nederlandse wire wrapper: Atelier Blaauw
Opnieuw is het me een eer om hier een Nederlandse wire wrapper voor te stellen! Marlies van Atelier Blaauw is absoluut een kunstenaar in het werken met wire. Haar sieraden hebben een eigen, unieke stijl. Ze combineert abstracte designs met verschillende symbolen, die tijdloos en sprekend zijn. Ze weet met een wirwar van draden een verhaal over te brengen waar je naar kan blijven kijken. Weer andere ontwerpen zijn juist opvallend in hun simpelheid en elegantie. Ik kan jullie ook aanraden om haar eigen website eens te bekijken, waar nog veel meer van haar werk te zien is! Atelier Blaauw Atelier Blaauw (Etsy) Facebook 1. Wanneer en hoe ben je begonnen met wire working? Wat vind je leuk of bijzonder aan juist het werken met wire? Ongeveer 7 jaar geleden ben ik begonnen met wire working. Ik ben al sinds jongs af aan bezig met het maken van sieraden, van kralen rijgen tot glaskralen branden. Maar wire work is mijn passie geworden. Ik heb mij dit zelf allemaal aangeleerd, in Nederland zijn hier geen cursussen …